Civcivimmm bebelac gold 1 numara kullanıyorum ve gerçekten hiç bir yerde yok son 2 aydır bu sorun vardı ama özellikle bu son 10 gündür hiç bi yerde bulamıyoruz eczanede bile mama rafı bomboş denecek kadardı sadece aptamil kalmış ve 3 4 numaralar o da koskoca eczanede 3 4 kutuydu migros carrefour falan talan ettik yok trendyolda bulduk ondada 350 gramlık pakete 100 lira fiyat yazmışlar vicdansızlar