Naz93 biz de klima ile ısınıyoruz, 200 ü geçmedi hiç 🙄 gerçekten çok fazla gelmiş Allah ödeme kolaylığı versin.
Ama bir sorun araştırın bu kadar gelmesi tuhaf geldi 🤷♀️ kettle, saç düzleştirici, çaycı falan çok enerji harcar diye biliyorum. Bir de nerede yaşıyorsunuz?