Naz93 çok fazla gelmiş bence itiraz edin bu faturaya. Bize de bi kere 800₺ su faturası gelmişti inanamamıştık, hamam mı işletiyoruz diye itiraz ettik fatura 55₺ ye düştü.
Benim annem de kurutma sürekli çalışıyor, çamaşır makinesi de öyle. Ayrıca fırında çok çalıştırır ama hiç bu kadar yüksek gelmemişti. Klima bu kadar etkiler mi gerçekten bilemiyorum…