Bireylulmeselesi02 Naz93 kurutma makinesi kullanıyorım elektrikte baya fark oluyor bi de klima da aynı şekil çok fark koyuyor
Aise06 Geçen senelerde biz de klimayla ısınıyorduk en fazla 350-400 geliyordu hadi 600 olsun. Sizin faturanızda bi yanlışlık olmalı
Karas Naz93 apartmanda iskan var mı ? Bu fatura ne yahu aşırı aşırı fazla o kadar şey yapıyoruz 200tl geliyor
Aise06 Naz93 hayır gündüz oturma odası gece yatak odası yanıyordu ama bir arkadaşım yazın 24 saat klima açıyordu 600 tl gelmişti