Yuliya1219 sen hep 90 yap. Acıktığını anladıkça yao ver yap ver. Öyle şey olmaz yani bende mama ile besleyen bir anneyim ilk defa duydum böyle birşey. 4 aya kadar 3 saate bir hep 90 cc yaptım. Baktım sonra 2 saate bir istemeye başladı o zaman 120 yaptım verdim şimdi 3 saatte bir 120 yiyor o zaten büyüyüp midesi genişledikçe 90 cc ile doymayacak fazla yapacaksın sen bebeğinin isteğine göre hareket etmelisin