Peren bebeğim 81 günlük sadece mamayla besleniyor. 2.ay kontrolünde doktora sorduğumda 5 kilo olmuş artık 120 rahat yer dedi ama bebeğim 90'dan fazla yemiyor. emzirme grubunda bir yorumda bayanın yazdığına göre bebeğin kilosunu 150 ile çarptığında günlük yemesi gerektiği ölçü çıkıyor bunu 8E böldüğünde öğün sayısı çıkıyor . Ben bu şekilde yaptığımda bebeğimin 100cc yemesi gerek ben de o şekilde yapıyorum ve genelde 10 cc arttırıyor . ama yine ne kadar fazla verirseniz o kadar daha fazla gaz yapar anne sütü gibi değil sonuçta sindirilmesi daha zor