Yuliya1219 canım bende kabız oluyo diye 75ml mamaya 1 ölçek mama koyuyodum 1 ay böyle geçti kilo alımı güzeldi ama ağlama krizleri oluyodu simdi 125 ml yapıyorum 30mle 1 ölçek şeklinde ayarlanıyomuş meme+mama gidiyoruz memeyi bitiriyo mama veriyorum doyunca bırakıyo zaten içmeyi ve 2 gündür çok uysallaştı demekki ben aç bırakıyomusum ondan ağlıyomuş mamanın arkasında yazıyo ölçekleri mesela sma 1 kullanıyorum ben
2 aylık bebeğe kilosu 4.700 civarıysa 1 öğün için 150 ml suya 5 ölçek mama ve bu şeklde günde 5 kere verilcekmiş sadece mama içiyosa galiba 5 kere ama eğer doyduğundan eminsen daha az ml verebilirsin