Nilosfirarda19 Evet tek bakıyorum.Arada Tabiiki annem Ya da kayınvalidem yardımcı oluyor birini bırakıyorum ama genelde hep bende yük.Tabiiki çok zor sevginin bölüceğini düşünüyor insan ama asla öyle bir şey olmuyor,ne ilgi ne sevgi bölünüyor..Aksine paylaştıkça artıyor.Çok mutlu olduk ikinciye hamile olduğumu öğrendiğimde istemiştik cünkü.Ama doğumda beklenmedik sıkıntılar yaşadım,ölümlerden döndüm.Üçüncüyü en az 4 sene düşünmüyorduk.Ama nasip olacağı varmış ki korunurken Rabbim verdi ve 3. Ye hamile kaldım.Şuan 7+3 olduk 🙃 Çok çok şaşırdım üzüldüm başta ama doktorla konuştuktan sonra içim rahatladı ve rızkı varsa bi şekilde gelecek dünyaya dedim.Üçü birden büyüyecek Napalım 🤩