1Dost 3melekannesiii bendede bulantı kusma olmuyor çok şükür tek sıkıntım erken Doğum riskim hep var bu 3. Gebeliğim🌸
1Anneve1Bebek 1Dost 14 aylık oğlum perşembe günü evde test yaptm pozitf cuma gnu kan vermeye gittim 22.000lerde çıktı beta ama daha doktora gitmedm çarşamba randevum tam kaç haftalık bilmiyorum ama son sat 3 Aralik şuan bişey yok herşey yolunda ❤️
1Dost 1Anneve1Bebek ovvv çok yüksek bi değer kalp atışı bile duyarsın ya 5 6 hafta olmuş sanki adetin mi düzensiz
Si_se_ta_be 1Dost yasında oğlum var 3 aylık hamileyim. Hamileliğim çok zor geçmiyor, sadece gün içinde yorgunluk hissim oluyor hep. Oğlum çok yoruyor hamileliktense şimdiden böyleyse 2.den sonra halimi düşünemiyorum 🥺
1Dost Si_se_ta_be bende çok yoruluyorum valla 2. Doğduktan sonra daha yorucu olucaktır ama büyüdükleri zaman işimiz kolaylasıcak 🥰
1Dost Si_se_ta_be ayyy yok ya olursa bile ara ver hep kadınlar yıpranıyor valla doktor bana bidaha çocuk yapma dedi mesela eşimde duydu Allahtan sezeryan oldum benimkine kalsa 4 5 çocuk istiyor sezeryan da 3 çocuk son ya şansını zorlayamıyor😂
Eminos 1Dost 21,5 aylik oglum var 10 haftalik hamileyim Ağustosa dogum daha cok var allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin ilk haftalarim zordu halsizlik ve koku rahatsızlığım vardi simdi gayet iyiyim elhamdulillah
Si_se_ta_be 1Dost Bende sezeryan da 4 son diye biliyorum. Ayy yaşım da küçük benimde doktorum neden acele davrandın dedi. 2 . Doğumumu yaptıktan sonra eşimden habersiz spiral taktirmayi düşünüyorum. A
Hamzacan 1Dost Merhaba iyi değilim riskli gebelik geçiriyorum iki buçuk aydır resmen sürünüyorm yine de elhamdülillah wardr Rabbimn bir bildiği oğlum 1 yaş 18 günlük 34 haftalık hamileyim sağlıkla hayırla kurtulmayı diliyorm kendim we bebeğim için
1Dost Hamzacan az kalmış Canım ne riskin var? Bende bi ölü bi erken Doğum yaptım bundada riskim var ama insallah korkulan olmaz daha başlarındayım
Hamzacan 1Dost plasenta prewia canm artk çok yoruldum aylardır ewimden uzaktayım sana da çok geçmiş olsn canm neden erken doğum oluyor ki
Seraysarp 1Dost bende ikinciyi ne zaman yapsam diye cesaret arıyorum kendime oğlum çarşamba günü 1 yaşına giricek ama ikinci çocuk olsun istiyorum 😂
yusralina68 1Dost 20 aylık kızım var çok şükür bin şükür 15 haftalık hamileyim ama maalesef korana oldum Haziran da doğum inşaAllah sağ salim sağlıklı sıhhatli alırız insaAllah mesleklerimiz kucağımıza hep birlikte ♥️
Ela222 Ay okurken kotu oldum cıdden benim de oglum 8 aylık 2 gun geciktim ıkı gundur test yapıyorum hos olsa napcam sankı nasip ama suan dusunmuyoduk hayırlısı olsun ınsallah yoktur Rabbım olmayana versın artik