1Dost Kadriye043043 ya o zaman biraz daha bekle kadın Doğuma git bari zaten varsa kalp atışı duyarsın😂
Dragon2018 1Dost biz sonuna geldik sonun sonu yani 41.hafta artik doğsun lütfen yoruldum bu gece doguruyum ya 😂
fatmuhasel 1Dost kırkımdan 15 gün sonra adet gördüm onunla da hamile kaldım 😂 kaza değil istiyorduk ilk bebeğimiz için çok uğraştık arş arda olsunlar çok istedik de o kadar erken beklemiyorduk 3-4 ay sürer diye düşünmüştük hormonlar ancak normale döner diye 😂😂
Seherronya Bebektsk1 perşembe gününe kadar sancım gelmezse sezaryen olucam çünkü suyumda sızma var bebek hareketleride yavaşladı şimdilik hergün kontrole gidiyorum acil bir durum olmazsa perşembe diye konuştuk doktorla
Bebektsk1 Seherronya hayırlısı olsun bu arada bende hamileyim kızlarımız aynı idi 2. De yeni bakalım inşallah kolay geçer herşey
Kadriye043043 1Dost öyle valla kızımın pandemi zamanında Allah razı olsun devlet 2 bin yatırdı eşim sözleşmeli personeldi süresi bitince işten çıktı devam etmek istemedi işi yoktu İşe girdi şükürler olsun şimdi çok rahatız ♥️♥️