Deletedmom16 bende 1 aydır aynısnı yaşıyorum canım kesinlikle ağzını açmıyordu. Buharda havuç yaptım kabak yaptım yok açmıyor. En sonunda yoğurt çorbası yap dedi arkadaş naneli ama tuzsuz. Onu bikaç kaşık içti. Sonra yoğurt verdim ama ayran gibi verdim biraz sulandırdım. Sonra eline elma dilimi verdim kendi kemirmeye başladı. Sonra 1 hafta hiçbişey yemedi yine🙄 bugun yine yemeye başladı 🤪 yani herkes aynısını yaşıyo. Pütürlüyü başta reddediyo çorba dene istersen