Deletedmom16 Benim oğlum da alerjik bir bebek ve yarın patates ile ek gıdaya başlıyoruz. Normalde bal kabağı ile başlayacaktık ama eşim almayı unutunca patatese kaldık. 😃 Sizin ek gıda süreciniz nasıl ilerliyor alerji konsunda sıkıntı yaşıyor musunuz? Bir de tadınları püre halinde mi veriyorsunuz ? Anne sütüyle sulandırıp daha cıvık bir halde mi? Çok soru sordum farkındayım ama aşırı heyecanlıyım 🤭