Leyla-atahan mama özel mama olacak bu arada biliyorsunuz değil mi raporlu alerji maması çok seçenek yok da siz öyle denemediğim kalmadı diyince acaba marketten mi alıyorsunuz diye düşündüm. Alerji mamasıysa denediğiniz evet tadı berbat zaten ama benim bebeğim aç kaldığı için ilk iki sefer öğürdü sonra mecbur içti belki senin bebeğin aç kalmıyordur belki sütün yetiyordur. Alerjik bebeklerin kilo alımı hep düşük olur zaten