Busranehirmila Leyla-atahan marketten alma mama sakın yukarda da yazdım onu mama kullanacaksan özel maması var alerjik bebek için raporla ücretsiz alınıyor eczaneden ama parayla alcaksan kutusu 230 tlydi en son öyle bi mama
Busranehirmila Leyla-atahan öyle olmuyo o işler biberon yıka steril et kurut mamanın kötü yönleri zaten gece uykusuna 12 buçuktan önce geçmez o saate kadar ben zaten pert 😂😂😂
Leyla-atahan Sutlac11 doktor bıraz az dedı sınırda tam dedı ama işte alerjısıde var o mamalarda berbat almadı bebek
Sutlac11 Leyla-atahan yediklerinize dikkat edin isterseniz benimle İlkay 400 gr aldı hep çorba türü şeyler yemiştim ikinci ay 1700 aldı ceviz boza bol bol tükettim yemeğinden hiç kısmadan