Leyla-atahan bizim de öyleydi canım 2750 doğdu tam kaç kiloydu 2 aylıkken hatırlamıyorum ama ayda 400 gram falan alıyodu hep aşağılardaydı çok uğraştım emzirmek için mama verdiler hiç kimseyi dinlemedim hep emzirdim bide reflüsü vardı emip kusuyodu hep aç bırakıyomuşum meğer çocuğu en sonunda pes edip mamaya geçtik 4 aylıktı 2 aydır mama kullanıyoruz şuan 6 aylık ve 8 kilo çok hızlı bi şekilde kilo aldı ben hatta korktum ama doktorumuz açığı kapatıyor dedi zaten öyle aç kalmış ki yavrum doyduğunda gülücükler atıyo hala 😂 bi ara meme reddi yaptı izmirdeyiz deprem zamanıydı yanımda sağma makinesi de yoktu sütüm kaçtı bidaha da gelmedi 30 cc geliyodu bitek meme mama gittim bi süre sonra doktorum sıkı diyet bu kadar az süt için yapılmaz boz artık dedi bozdum emzirmiyorum sadece mama alıyo şuan. Mama ver demiyorum ama benim bebeğim mamayla kilo aldı. İlk öğürdü sonra lıkır lıkır içti hala da öyle içiyo Maşallah. Canını sıkma bir şekilde kilo alacak ben benim bebeğimin tombiş olacağını hayal bile edemezdim inan