Banayaklasma Nescafe Ben yüklemedim bilmiyorum. Ama sanırım kullanıcı adı falan girdiğinizde oluyormuş. Burdan birine mesaj atanlar olmuş, kullanıcı adını sildiğinde daha mesaj atan olmamıştı yanlış hatırlamıyorsam.
Nescafe Banayaklasma hiç denk gelmedik eşimde aynı şekilde denk gelseydi hemen sildirirdi uygulamayı 😅
zeynominiik Banayaklasma evet bendim o 😄 ilk yüklediğim akşam kullanıcı adı girmiştim nerden bileyim böyle olacağını. Sonra burdan bi arkadaş söyledi kullanıcı adımı sildim bi daha böyle bişey yaşamadım.
Tugba68 Angellove94 bak simdi daha cok sinirlendim ya benim esim 10 gun is yerinde kaliyor bugune dek hic yakalamadim tamam ama bir can sıkıntisina bakar insan oglu cig süt emmis birde babamda gördugum icin oyle seyleri korkuyorum acikcasi
Angellove94 Avsininannesi15 @Deletedmom5 konumunuzu açtığınızda yakindaki kisiler var orada etrafinda ne kadar pislik varsa toplanıyor afedersin kadının biri çırılçıplak dans ediyordu ve daha fazlası mesela diyelim burası gül sokak diyelim aynı gül sokakda bi de gelin bekliyorum yazmış adres bile belirtmis 🤦♀️
Avsininannesi15 Angellove94 telegramdanmi bahsediyorsunuz? Çünki orda öyle bi özellik yok söylediğim gibi seenelerdir kullaniyorum hic böyle şeye rastlamadim
Banayaklasma Nescafe muhtemelen kullanıcı adınız yoktur. Çnkü burda mesaj atilan kişinin eşi konuşmuş adamla, o da isim yazınca çıktığını numaranın falan görünmediğini söylemis.
Banayaklasma Mom44 Aynen öyle. Ama bazı yapılması gerekenleri yaptığında sadece rehberindekiler goruyormus oyle yorumlar vardi.
Dmt-01 Banayaklasma 😱cidden mi ya görünür yap gibi bişey vardı ben onu açmadım belki beni görmüyolardır hep erkekti yakınlardaki kişiler çünkü gerçi eşim görmüştü seni görüyorum yakınımda dedi ama belki kayıtlı oldugum için görmüştür bilmiyorum
Banayaklasma Dmt-01 Kullanıcı adınız yoktur o zaman, o yüzden görmemişlerdir belki. Çünkü burda mesaj atilan kişinin eşi konuşmuş adamla, o da isim yazınca çıktığını numaranın falan görünmediğini söylemis.
Dmt-01 Banayaklasma olabilir sadece indirdim zaten kullanmadım hiç telegram kullanacak arkadaşlar vardı oyüzden indirmiştim zaten
zeynominiik Avsininannesi15 telegramın iki tane programı var ikinizin de ayrı sanırım ama arkadaş doğru söylüyor konum bulma özelliği var biri telegram x diğerini hatırlamıyorum
Banayaklasma Duce28 Amaan ertelesinler bakalım, o zamana kadar bizim yerli Türk malı uygulamamız çıkar 😊
Duce28 Banayaklasma Var Zaten “Dedi” 😊 Daha geliştirilir . Amaaan o zaman’da 30 Ağustos’a ertelerler 😅