HaticeY bende böyle başlık açıp tarif vermeyi düşünüyordum nasıl denk geldi 😊 Ben keki portakal suyuyla yapıyorum kabuğunu da önce rendeliyorum yumuşacık oluyor tavsiye ederim (Tarif: 3 yumurta , 2 su bardağına yakın şeker ,1bardak sıvı yağ , 2 kabartma tozu, 1paket vanilya, aldığı kadar un. Ben kakaolu bazen mozaik şeklinde yapıyorum isteğe bağlı) Diğer tarif ise kakaolu ıslak kurabiye: 2 yumurta, 1 bardak şeker, 1 bardak sıvı yağ, 1kabartma tozu 1 vanilya , kakao aldığı kadar un. şerbeti için 1bardak su 1bardak şeker. Şerbeti önce yap sogusun. Kurabiye pişince sıcakken içine at 2-3 sn beklet al hemen. Browni gibi oluyor çok kolay bide.