TugbaMirac26 canım doğduğundan beri ağlayan uyku sorunu olan sonrasında 3 ay kustu ama kesildi o sürekli ileri derece pişik, gaz, egzama, en son bronşit, ishal ve yine çok pişik olunca ben gidip yaptırdım doktor hala şüphelenmiyor Bile. Bebeğimizin drdini kendimiz bulacaz senin çok küçükmüş test yaparlar mı bilmiyorum ama sor keşke bende o zamanlardan yaptırsaydım