Mom546 süt ve süt ürünü ve onları içeren herşeyi keseceksin Yoğurt margarin terayağı süt vs ne varsa işte içine süt Yoğurt terayağı koyulacak yapılan şeyleri de yemiyceksin, marketlerden yiyecek bu süreçte yeme derim en azından alerji olup olmadığını anlayana kadar paketli gıda yeme hepsinde var sayılır Peynir altı suyu felan,çapraz alerji riskine karşı sen yumurtada yeme önce bunlarla başla baktın rahatlama olmadı çocukta et balık ve tavuğu da kes kuruyemiş (özellikle yer fıstığı) bunlarla da rahatlama olmadıysa diyeti daha da genişlet tahin susam kahve çilek Domates salça kivi muz vs gibi alerji değeri yüksek şeyleri de yeme süt alerjisi mi çoklu gıda alerjisi mi anlarsın, zaten süt alerjisiyse 10 gün sonra felan çocuk artık daha rahat hissetmeye başlayacaktır,o bile bir belirti sayılır sonrasında diyet konusunda bilinçlendikten sonra kendine yiyebileceklerini ve yiyemeyeceklerini liste yaparsın,ama önemli olan diyeti tam yapman tadına bakmak azıcık ucundan yemek yok öyle ki kokusundan bile geçme gerçekten diyet yapacaksan o kadar araştır yediklerini yani inşallah bebeğin rahatlar en kısa zamanda, benim bebeğim mesela ayran içtim 2 gün diğer gün poposu pütür pütür pişik oldu, Yüzünde kızartılar çıktı geri, kaşı kızardı ve döküntü yapmaya başladı,çocuk tekrar yüzünü kaşımaya başladı, kakasında mukus arttı ve kan geldi,bunlar hepsi birden oldu sende sadece biri de olabilir yediğinde bunlardan biri oluyosa bile var demektir, sorman gereken birşey olursa sorarsın canım, bende bu alerjiden canı yananlardanım, bende herkese soruyorum bir elin nesi var iki elin sesi var, hepimizin bebekleri iyi olsun inşallah, umarım alerji değildir seninki, geçmiş olsun.