TugbaNil Saricizgilibeyazev Ona da burdaki diyalogları anlattim. Tedirgin olmana üzüldü. Aksine folik eksikligi bir anomaliye sebebiyet verir, dediğine yönelik gelmiş bir vaka söz konusu değil. Gebeliğin 3.ayından sonra bir faydası yok sadece ilk 3 ay kullanım yeterli dedi. Es, dost, arkadaş hiç susmaz en iyisi doktora kulak vermek bence😊
Saricizgilibeyazev TugbaNil teşekkür ederim cnm ilgin için . Haftaya önceki doktoruma gidim görüşim tekrar herşeyi anca öyle olacak artık sağolun 🥰🌺😘😘
Zeyna_ Arkadaşım hamilelikte çocuğunu down sendromlu olduğu için kürtaj oldu. Sebebi folik asit eksikligiydi. Sakın inanmaym bunlara. Hamilelikten önce başlanması gerekiyor
Saricizgilibeyazev Zeyna_ 😱😱 hamilelikten önce yarım yamalak kullanmıştım ama şimdi sıkı sıkı sarıldım ilaca 😨
Nazli92Alp Saricizgilibeyazev merhaba ben hamileliğimde Dr değiştirdim önceki Dr un verdiği ilaçları söyledim yeni Dr um da bana ekstra bi ilaç daha verdi 5.aydan sonra ikisini de kullanarak devam ettim(sidefer GB ve Imom) hep ayrı ayrı satın alırdım 8.ayda iki ilacımı birden alcaktım eczacı bunlar aynı şey niye ikisini kullanıyosun dedi ben Dr uma ilacımın fotosunu attım ozman sidefere devam diğerini bırak dedi ilacın biri sidefer GB ydi Dr sadece kan ilacı olan sidefer anlamış oysaki benim kullandığım folik asit dahil birçok vitamini iceriyodu neyse yine çok uzattım yani ben o 3 ayda fazlasıyla folik asit aldım fazlasını vücut zaten atıyormuş sorun olmaz dediler ve oğlum şu an 9 buçuk aylık maşallah bi sorunu yok aksine çok meraklı ve hareketli 😁bi çocuk gelişimci arkadaşım da fazlasının çocuğu biraz hiperaktif yaptığını söylemişti 🤷
Saricizgilibeyazev Nazli92Alp evet ımom son 3 ay kala beyin ve sinir gelişimi için bende içmiştim maşallah güzel işe yaradı dediğiniz gibi bizimde öyle 😊😊 içecektim tabiki sadece fazlası olan kısmı kafamı karıştırmıştı . En iyisi tam gaz devam uzatmadınız aksine aydınlattınız. Teşekkürler 😍🎈🎈
Nazli92Alp Saricizgilibeyazev ayrıca ben gebelikten önce başlamıştım doğuma kadar da içtim hatta doğumdan sonra da içtim Dr paketini bitir dedi
2balbiranne Saricizgilibeyazev gebeliğimi öğrendiğim ilk haftadan başlıyorum doğum yptıktan sonra ki 1 aya kadar devam ediyorum şükür kızım sağlıklı 🤲🏻saçmalamış söyleyen
Sinemes Saricizgilibeyazev Neredeyse hamileliğimin son gününe kadar kullandım ben Rabimin izniyle sıkıntı olmaz inşallah.
Saricizgilibeyazev afraninannesii çok ağır neee!!!az ağırmı cnm Allah korusun hiç yapmasın 😇😇ve ayrıca 1,5 yaşında oğlum var hala emziryorum Allah’a emanet tandeme güvenerek
eymenkerem Saricizgilibeyazev folk asit vücutta depolanan birsey degil o yüzden fazla kullanımı söz konusu değil günlük yeterli dozu almak için 1 hap içiyorsunuz yarına o tekrar ihtiyaç haline donuyor demir veya b12 gibi depolanmiyor. Hi kafanızı karıştırmayın ben gebeliimden 3 ay önce başladım 12 . Haftaya kadar hergun kullandım. Çocuklarım masallah cok iyiler. Hatta 2. Bebeğim doğduğu günden itibaren basini tutabiliyordu doktorum folk asitin faydaları bunlar güçlü kuvvetli demisti.
Nest Saricizgilibeyazev merhaba. Ben gebeliğim boyunca kullandım çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. O yüzden doğru olduğunu düşünmüyorum. Folik asite bağlı bişey değil bu.
1mom1baby Saricizgilibeyazev zararı ne hatırlamıyorum ama bende fazlası zarar diye biliyorum 12. haftama kadar günde 1 adet folidays iod kullanmıştım
RainOverMe Olur mu kullanılmak zorunda, bel açıklığı gibi bir sıkıntıyı mı ne engelliyor deniyordu. Omurga ile ilgili sanırım. Yalnız benim bulantım coktu daha da arttırmıştı, umarım sızde olmaz. Sağlıkla kucagınıza alın🙏🏻😇
MuhammedAmine Saricizgilibeyazev Folik asit çok çok önemli . Ben ölü Doğum yaptım bebeğimde nöral tüp defekti vardı kafatası gelişmemişti , folik asit ve b12 eksikliğine bağlı dendi genetik testler sonucunda çünkü otopsi ve 3. Ümüzün genetik sonuçları da temizdi . Oğluma hamile kalmadan 1 sene önce folbiol ve b12 iğnesi kullanmam gerekti ikisi de hayret edilecek kadar düşüktü bana ayakta nasıl duruyorsun demişti genetik danışman