Fatmlaelif Saricizgilibeyazev canım ilk defa duyuyorum folik asit çok önemli gebelikte kullanmanda yarar var kendimde kullandım tabiki takdiri ilahi Allah isterse olur onu bilemeyiz ama böyle bişeyde ilk defa duydum 🤷♀️
Deletedmom_29 Saricizgilibeyazev eğer içilen ilacın ortasında çentik varsa onlar kırılıp içilebiliyor bir zararı olmuyor. O çentiğin sebebi de rahatça kırabilmek. Ama çentik olmayan ilaçları kırmamak gerekiyor
RainOverMe Bu arada folik asit oranını sormuşsunuz dr um bana elenatal 1 kullan demişti. İçeriğindeki folik asit 400 mcg imiş. İlacın İçeriğinde 12 vit 8 mineral varmış. Sağlıkla🙏🏻
Saricizgilibeyazev RainOverMe eski dr ma ulaştım bende .. folidays önerdi ona geçtim ☺️ Jet hızıyla teşekkür ederim 🌺