Saricizgilibeyazev Ona da burdaki diyalogları anlattim. Tedirgin olmana üzüldü. Aksine folik eksikligi bir anomaliye sebebiyet verir, dediğine yönelik gelmiş bir vaka söz konusu değil. Gebeliğin 3.ayından sonra bir faydası yok sadece ilk 3 ay kullanım yeterli dedi. Es, dost, arkadaş hiç susmaz en iyisi doktora kulak vermek bence😊