miniktosbagam VolkanEmrem evet ben geç keşfettim burda çok önerenler oluyordu denedik ve çok beğendik tek eksik yanı bantları pek esnek değil ama bez çok iyi incecik şişmiyor bütün gece uyuyor tosbağam😍
VolkanEmrem miniktosbagam anladim cnm benim oturdugum yerde migros yok malesef😪 gebzede var ora da baya uzak🙄
Durukusunannesii VolkanEmrem bende prima kullanyrm diğerleri hep pişik yaptı malesef her cocuk farklı deneyip göreceksiniz
miniktosbagam VolkanEmrem prima her bakımdan en iyisi ama pahalı. Bimin bezini de çok öneriyorlar ama hiç denemedim. Molfix berbat aşırı şişiyor ve üstüne başına sızıyor. Canbebe ve sleepy denedim beğenmedim. Her bebek farklı oluyor tabi belki bize yaramayan size yarar
VolkanEmrem miniktosbagam evet cnm prima pampersi denedim ilk dogdunda hep pisik yapti cogu kisi premium u onermis umarim o iyi gelir teskkrler buarada
Durukusunannesii VolkanEmrem yapcagnı pek düşünmem en iyisi o ama cok pahalı bende minide deniycem herkes çok memnun hemde uygun bakalm
Eternity VolkanEmrem Doğduğundan beri gündüz premium care, gece hiç değiştirmediğim için premiumcare kilot bez. Hiç pişik yapmadı, en yumuşak bez bence.
Elisaninannesi Benim bebeğim 1 aylık bende Prima premium care kulladim ilk bı paket sonra denemek icin Prima pampers kullanıyorum memnunum. Henüz pişik falan olmadı ama ikisi arasında kesinlikle premium care derim.