Eyllm VolkanEmrem bebekten bebeğe desiyor aslında biz sadece Prima kullanabiliyrz maalesef diğerleri pişik yapyr denemediğim bez kalmadı 😔
Habibe08 Her cocuk farklidir ben dogdugundan beri sleepy kullandim pisik yapmadı ama artik buyudugu icin sızdırma yapiyo o yuzden degistircem
VolkanEmrem Eyllm Ben de ilk doğduğunda Prima pampers aldım ama hep pişik yaptı o yüzden değişmek zorunda kaldım Slipi’ye geçtim O da kızarık ve bez izi yapıyor Ne yapacağımı şaşırdım kaldım
Mom123Aez VolkanEmrem evy baby ve sleepy kullandım ama sleepy sızdırma yapıyor bebeğim henüz iki aylık olmasına rağmen
Ddmbdm VolkanEmrem 5 aylık cnm kusura bakma yanıtını geç gördüm.bütün markaları kullandım diyebilirim içlerinde en yumuşak olanı iz yapmayani ve pisige iyi geleni goon oldu
VolkanEmrem Benim ilk doğduğunda prima pampers aldım ama bebeğim hep pisti😪 sonra sleepy Natural e geçtim ama o da hep bezizi ve kızarıklık yapıyo🙄r
2bebelianne__ VolkanEmrem prima premium care kullanıyordum çok memnundum fakat bütçe olarak zorlanmaya başladık biraz hıc pişik yada sızdırma sorunu yaşamadık şuan migrosun minies bezini kullanıyorum memnunum 😌
Minelin_Annesi 2bebelianne__ Minies’e ne kadarlıkken geçtiniz? Bizde prima premium care kullanıyoruz ve evet çok pahalı🤦🏻♀️
miniktosbagam VolkanEmrem en iyi bez prima ama şimdi minies kullanıyoruz ondan da çok memnunum hiçbir sıkıntı yaşamadık
miniktosbagam VolkanEmrem evet ben geç keşfettim burda çok önerenler oluyordu denedik ve çok beğendik tek eksik yanı bantları pek esnek değil ama bez çok iyi incecik şişmiyor bütün gece uyuyor tosbağam😍