VolkanEmrem minies ve bebeland. İkisinden de memnun kaldık. Şu an bebeland kullanıyoruz. Kesinlikle ne sızdırma yaptı ne de pişik. Zaten içeriği de temiz ikisinin de. Minnies de sevmediğim tek bişey olmuştu, çişi tek bi yerde topluyordu. Onun dışında pişik falan yapmadı hiç. Bide ben Islak mendil kullanmıyorum, su ve pamukla temizliyorum. Belki de o yüzden pişik olmuyordur