Niloss CanselK bize de öyle dediler acelesi yok dediler ama ben aynı gün götürdüm hemen kalbinde delik çıktı biraz büyüdüğünde ameliyat olacak 😔
Niloss CanselK bende de ayrıntılı ultrasonda hiçbir şey çıkmadı ve prof bakmıştı ayrıntılı ultrasona bin lira da para ödedim
CanselK Niloss Bende hep kontrollerimi özelde yaptırmıştım. Dediğiniz gibi bende 800 TL vermiştim ama baya uzun sürmüştü
Denizezgi CanselK Doktorunuz masum ufurum dediyse masumdur ama kontrol için siz yine başka bir çocuk doktoruna götürebilirsiniz.onemli olsa kalp cerrahisi ne yonlendiriyorlar zaten.benim bebeğimde masum olmayan delik ufurumu vardı.2aylikken ameliyat ile kalp deliği kapatıldı.Ciddi olduğunda zaten bebeklikte ortaya çıkıyor genelde.masum ufurumler bebeklerde olabiliyor ve kendiliğinden geçiyor diye biliyorum.İkinici bir görüş olarak başka bir çocuk doktoruna daha götürebilirsiniz.
Denizezgi Niloss Evet canım . Vsd deliği ile doğdu.Tam akciğer ile kalp kapakçığı arasında olduğu için tehlikeliydi.
Denizezgi CanselK Yok canım benim hamileliğimde ayrintili da dahil olmak üzere tüm tetkikler ozel hastanede yapıldı. Doğunca ortaya çıktı ve yıkıldık . Çünkü 2aylikken delik yüzünden açık kalp ameliyatı olması gerekti. Doktorlara nasıl belli olmadı dediğimizde belli olacak yerde değildi dedi hepsi aynı ağızdan.
Niloss Denizezgi çok geçmiş olsun bizde de asd var 12 mm. Büyümesini bekliyorlar anjio ile kapatacaklar 😔 bir ihtimal kendiliğinden kapanır dediler inşallah kapanır
mozaik CanselK kilo alımında sorun yoksa , ağlarken morarma olmuyorsa korkmayın. Bizim 3 aylıkken duyulmustu. Çocuk kardiyolojiye goturduk her ihtimale karşı. Şükür birsey çikmadi.
Denizezgi Niloss Çok geçmiş olsun . Çok kişi ile tanıştım bebeği bu şekilde olan. Anjiyo ile atlatacakmis çok şükür .inşallah tez zamanda kurtulursunuz . Rabbim şifa versin. Gözlerinin içine bakıyoruz bebeklerimizin . Çok zor bilirim
Bartununannesi CanselK bizimde kalbinde ufurum duyulmustu doktoru direkt kardiyoloji ye sevk etti. Ufurum masum ufurummus fakat ona bakarken kalpte başka sorunu gördüler. Ben olsam beklemwz giderdim
K1996 CanselK bebeğim 3 günlükten demişlerdi banada ben kalp damar hastanesi var kücükçekmecede oraya gitmiştim ogünü hiç unutmuyorum dikişlerim var ayakta zor duruyorum bebeğime bişey olur diye ağlayıp durmustm rabbim kimseyi evladıysa sınamasın ama doktor baan yeni doğanlarda olur geciyor ileride demişti
ozge3747 CanselK Çocuk kardiyolojiye götürmeniz laızm. Çocuk doktoru masum üfürüm mü, ciddi bir şey mi anlayamaz. Benim kıZımda da üfürümle farkedildi. Şimdi 15 aylık, senede bire çıktı kontrollerimiz. 🙏🏼