6 aylık kızımın rutin kontörlü için doktora gittik. Doktorumuz şehir değiştirdiği için başka bir doktora gittik. Steskop ile doktor dinledi, her kontrolde yapılıyor zaten. Kalbinde üfürüm olduğunu ama korkulacak bişi olmadığı söyledi. 2 türlü oluyormuş sanırım, biri masum üfürüm diğeri ise kalbinde delik olan bebeklerde oluyormuş. Baya dinlendi kucağıma aldım dinledi, yatırdık dinledi. Korkulacak bişi olmadığını bebeklerin %90nında duyulduğunu söyledi. Ama illaki ben bi hekime gitmek istiyorum içim rahat etmez derseniz pandemi den sonra kalp cerrahına götürebilirsiniz sırf önemli bişi olmadığına dair kağıt almak için dedi. Her ne kadar doktor bişi değil dese de çok korkuyorum. Daha önce böyle bişi ile karşılaşan var mi ?