CanselK Bütün kontrollerini yaptırdım aksatmadan, hiçbirinde çıkmamıştı ama bende en son 6 aylıkken gittiğimde doktor bize de kalpte üfürüm var demisti. Ben de 1 hafta sonra baska bir çocuk doktoruna daha götürmüştüm hiçbir sey yok demisti. Bende durumu anlattim. Ben bir sey duymuyorum dedi. Doktor dinlemesiyle alakali da olabilir, soguk alginligi vs. Gecirdiyse o zamanlar ondan kaynaklida duyulabilir ama üfürüm falan ben duymuyorum demisti doktor.