busra37 ben 2 Kasım’da 2. çocuğuma doğum yaptım. Yılbaşından 5-6 gün önce tartıya çıktığımda 71.4 kilo geliyordum, hayatımda hiç o kilolarda olmadım. Diyetisyene gittim, emzirdiğim için biraz iyi ilerleme katettim, şu an 65.7’yim, hedefim yaza kadar 55 kilo olmak. Aslında yapılacak şey çok basit; hamur işini tatlıyı kes, akşam 6’dan sonra ağzına lokma koyma, günde en az 2 lt su tüket ve hareketli ol, günden güne nasıl gittiğini göreceksin.