Karanalim annesininprensesi1 rahat ol yine canım o gün ateşine dikkat et sadece Gerçi her bebek aynı değil belki de çıkmaz ateşi inşallah de çıkmaz 🌺
Tosbaa Canım bizde de ateş yaptı ilk 37.7 oldu calpol verdim düştü 2 saat sonra 38.2 oldu sirkeli suyla vücudunu sildim havalandırdım odayı düştü bi daha çıkmadı
VolkanEmrem annesininprensesi1 buarada kolundan yapilan asi verem asisi oyuzden 3 gun banyo yaptirilmiyo su degdirme yani onun icin bugun banyo yaptir asiya oyle gotur bana oyle demislerdi bende o sekilde yaptim bilgin olsun dedim 🙂
Tazecikannee5 Merhaba anneler bizde 2.ay aşımızı bu sabah olduk. Yorumları okuyorum da 2 bacak bi ağızdan yazılmış veya sadece 2 bacak. Bize 2 bacak ve sol kola iğne yapıldı. Neden farklı acaba ?
Mommy0609 Tazecikannee5 2 ay aşıları biri koldan olmak zorunda verem aşısı çünkü onların hatırladığı 6.ay aşıları olabilir opa aşısı ağızdan iki de bacaktan yapılıyo o ayda bende şaşırdım 🧐
VolkanEmrem Tazecikannee5 bizdede ayni yapildi iki bacak bir sol kol acaba eksra olarak rota asinimi yaptirdilar 🤷♀️
Mommy0609 annesininprensesi1 canım çok dayanamıyosan babası girsin aşıya çünkü bacaktan olan biri yakıyo orda ağlıyolar zaten bide sen yan çevirip bacağına dizden bastırman lazım hareket etmemen için bende fenalaşmıştım tansiyonum filan düştü çocuk o kadar ağlayınca şimdi alıştım da o zaman başka sorunlar da vardı ondan sanırım sen baktın dayanamıcaksın eşin girsin sen dışarda bekle bence 🌸
annesininprensesi1 Mommy0609 eşim giydirip edemezki bide girmez, o benden beter eli ayağı titrer onun oda eminim dayanamaz ağlar ben nekadar sulu gözsem benm 2 katım sulu göz kendisi
Mommy0609 annesininprensesi1 o zaman Allah yardımcın olsun dayancan sende mecbur şu aşıların ağızdan yapılan versiyonu olsa keşke hep 😞
2kedi1kizanne annesininprensesi1 3 tane aşı yapılıyor. Bir kola, 2 bacağa. Biraz ateş yapabilir. 37.5 i gecerse yarım ölçek calpol verebilirsiniz. Bebeğim biraz ateşlendi calpol vermedim ama üstünü soyup alnına soğuk bez koyduk. Takip ettik bi sıkıntı yaşamadık çok şükür🙏🏻🌸
annesininprensesi1 Mommy0609 Amin ay dimi yaaaaaa şurup olsa ne olur sanki verdikleri iğnelerin içindekini ağızdan verseler keşke 🤕
Muhasebeciana annesininprensesi1 3 tane asi yapiyorlar birer tane bacaktan 1 tane de koldan asi oluyor canim kimi bebek atesleniyormus kimjsjde ateslenmiyormus bizim kizda cok sukur ates falan olmadi ama gitmeden sakin ates dusurucu surup vermeyin bazilari veriyormus diye duymustum eger atesi cikarsa verirsinjz ates dusurucu cikmazsa bosuna vermis olursunuz ara ara atesini olcun baktiniz normal vermeyin ates dusurucu
Mom987 annesininprensesi1 Annesi abartılacak bir şey yok zaten öyle bebeklerin kaldıramayacakları bir şey olsa bebeklere aşı yapılmaz.. Ağır bir operasyon değil ki. Korkmayın bu kadar. Her bebektede ateş olmuyor çok huysuz olur ateşi 38 olursa ateş düşürücü verirsiniz Bir de o gün gece takip edersiniz 2 gün huysuzluk olabilir. Eklem yerlerine ılık kompres yapın.
annesininprensesi1 Mom987 benm yapım bu şekil sanrm fazlaca korkağım ..inşallah bişey olmaz haklısnz ..!Yarın ola hayrola
Rivadan_35 annesininprensesi1 yaaa canımsın. Ama mecbur be güzelim onların sağlıkları için mecburuz. İnan bende çok kötü oluyorum hatta ebem bana diyor sen bakma. Umarım iyi geçer
annesininprensesi1 Rivadan_35 atlattık çok şükür suan fazlaca huysuz ve mızmızlanıyo inşallah buda geçecek 🤲🏻😊