annesininprensesi1 bence calpol yerine fitil daha iyi ben atamam demiştim ebeye o da calpol biraz daha yavaş etki eder diyince gözümü kararttım…Allahtan çok ağlamadı kızım ama huzursuzluğu vardı düşünün biz bile iğne olsak ağrıyor çok normal ve herşey çocuklarımızın sağlığı için ateşi de 37,5 görünce ebenizin söylediklerine uyarsanız hiç birşey olmaz korkmayın❤️