2.ay aşısı, 2 bacagından 1 kolundan seklınde oluyor. Benım bebegım de ates yaptı. Fakat her bebekte yapacak diye kaide yok. Ates durumunda biz soguk uygulama yaptık önce. Yukselmeye devam ettiğini görünce ates dusurucu verdık. O gece de sadece kısa kollu zıbınıyla yatırdık. 🙏 Şükür aşırı bir atesi olmadı. Insaallah kolaylıkla gecer sızınkide 🧚♀️