Kızım 2 aylık, aptamil kullanıyorum 1.ayında kilo alımı azdı ve doktor da aptamili önerdi işe de yaradı günde 4 defa 30 cc veriyodum. Doktor yarıya indir dedi ama indirmedim devam ediyorum aynı tempoda, 1 hafta sonra aşılarımız var orda 4 hafta boyunca kaç kilo aldığını da öğrenmiş olacağız, anne sütüne ek olarak ve bu haliyle bile ayda 350 gr şık 2 kez alıyoruz. Anne sütü olmayanların Allah yardımcısı olsun