Merhabalar.. benim oğlum 5aylık, bu aya kadar sma kullandık fakat ambalaj ve içerik değiştiği için midir bilmiyorum aşırı derecede kusma yapmaya başladı.
Bu kusmalardan sebep geçtiğimiz hafta bebelac gold aldık o da aşırı gaz yaptı.
Bugün eşime Humana aldırdım deneyeceğim bakalım. Bu mama için de görüşlerimi bildiririm ☺️