hmkn92 HappyKids 5 ay Aptamil prosyneo 1 kullandım kızım sıkılmıştı artık sanırım içmeler azalınca Sma ys geçtik şuan Sma kullanıyoruz gaz vs bır sorun yasamadık hem fiyat olarakta daha uygun.
Nisaebrar21 Bende sma kullanıyorum mamayı verdikten sonra bebeğimin ağzının etrafı kızarıyor 15.20 dk sonra geçiyor kızım beyaz tenli mi alerji mi yapıyor bilmiyorum bunu yaşayan var mı
nergisfe Nisaebrar21 kesinlikle alerjisi var vermeyin benim ilk kızımın alerjisini o şekilde anlamıştım alerji testi yapıldı pozitifti deri solunum ve bağırsak tepkiliydi bizde muhakkak alerji doktoruna gidin çocuk doktorları anlamıyor
nilimmm Nisaebrar21 alerji olabilir bizde onu yaşadık şimdi keçi sütüne başladım cildindeki kızarıklık azalmaya başladı.
Oznurmerdn Nisaebrar21 biberondan oluyodur canim emiyo ya dudaklarini cok yapistryo benim kizim bizde de bir oluyo alerji olsa baska bi reaksiyon verir
Kckbsbeyhn Nisaebrar21 ya siz oyle deyince benimde dikkatimi cekti simdi.benim kizimda cok beyaz ama mamaylami ilgili bilmuyorum dogdugundam beri kizariyo hep.bide sivilce gibi halk dilinde doluluk denen etrafi kirmizi ortasi sari sislikler oluyor kisa sure sonra geciyor daha cok yuzunde oluyor.mamadan olabilirmi acaba
Aysun92 2kedi1kizanne aptamil prosyneo 1 mi kullanıyosunuz 2 mi ? bende yeni başlamıştım o mamaya kızım 6 aylık olunca 2 sine geçtim fakat mamanın rengi 1 e göre koyu sarıydı ve biberonda durdukça altı sarı üstü beyaz oluyordu kızım da içmeyince tadına baktım çok acı geldi sizde öyle bir durum var mı ?
gizemito HappyKids Aptamil prosyneo kullanıyoruz. Oğlum içiyor ve yarıyor. İçeriğine baktım anne sütüne yakın. Doktorumuzda devam etmemizi istedi. 3 ayın içinde oğlum.
Ily20 tardis ben kullandım aynı nedenden dolayı kızım sevmedi similactada palm yağı yok bilginiz olsun (:
Dmlkrts HappyKids aptamil kullaniyorum doktorumuz anne sütüne icerik olarak en yakıni aptamil demisti dogrulugu nedir tam olarak bilmiyorum
masenasel Meme reddi yaşadık ve ne kadar mama denediysem almadı sadece bebelac içiyor onu da canı isterse. Baktım içmiyor mamaya pirinç unu katıp veriyorum. Elimde 16 ölçeği kullanılmış hipp mama var alıcı olursa uyguna verebilirim
Tugbyldz Ogulcan 👍🏼bende bebeğime golden goat kullanıyorum. İçeriğinde palm yağı içermiyor. 💜Ama diğer mama markaları malesef içeriyor. 😔
Egemen2701 Tugbyldz golden goat hakkında şöyle duydum doğru mudur tamamen o mama kullanılmaz başka mamanın yanında ek olarak verilir ağır gelebilir tamamen o dendi ?
ZyNpYigit HappyKids golden goate kullnioduk ama 3 audr blunmuyor piyasada skinti evolvia gctik dr miz onerdi
Ozgeeyavuz Bebelac gold kullanan annelerimiz memnun mu acaba ? Denemek istiyorum . Kabızlık gaz vs yaptı mı?
oyanamoy Ozgeeyavuz ben kullanıyorum canım 4 aydır. Kabızlık,gaz hiç yaşamadık çok şükür. Gayet memnunuz biz.
Aycalina25 Ozgeeyavuz Aptamil , hiipp ve evolvia kullandım hiçbirini beğenmedi bebegm Bebelac Gold kullandm 2 hafta olucak kendi kendine gazini çıkarıyor hazmı çok güzel bir mama tavsiye ederim
ikimeyvemm Ozgeeyavuz ben kullanıyorum cnm gayet memnunum ,doyuruculuğuda iyi ,bnde kabızlik ishal sıkıntısı olmadı 🌸
Ozgeeyavuz oyanamoy Aycalina25 ben de bebelac gold da karar kıldım 1 kutu deneyeceğim bakalım. Umarım sizler gibi sorun yaşamam😊
Tugcesilam Aycalina25 bende aptamil kullanıyorum ama kakadını bile haftada bir yapıyor bazen gaz cıkarıyor bazende cok ıkınıyor sanırım mama yapıyor şceriği temiz ne kullanabilirşm
2bebelianne__ HappyKids doğduğundan beri Sma kullanıyoruz doktorumuzun önerisiyle kızıma çok güzel kilo aldırdı hem fiyatı da çok uygun
Mavilimonnn 2bebelianne__ merhaba bende düşünüyorum da sma gerçekten iyi mi şuanda hip kullanıyorum ama maddiyat olarak çok zorluyor
Asilinannesiiiii HappyKids hıpp combiotic, sma ve similac denedim. Hıpp asla yok tutmuyor çok çabuk aciktiriyor ve kabız yaptı. Ama da iyi gibi ama ben en çok similac begendim
tardis Asilinannesiiiii gizemito aptamilde şeker değil de laktoz oranı yüksek. O yüzden tadı bebeklere şekerli tatlı geliyor severek içiyor. Dezavantajı ek gıdada sebze gibi tatlara zor alışması. O yüzden aptamil önermiyor. Gerçi içindeki başka zararlı maddeler var o ayrı.
Ayse_lina Asilinannesiiiii kızım 2 aylık bizde Aptamil kullanıyoruz gayette memnunuz valla doktorumuz da kullanmaya devam edin dedi onun için içim rahat aptamill de
Asya0114 Asilinannesiiiii neden öyle birşey söyledi ki benim gittiğim tüm doktorlar beyin gelişimi için aptamil kullan dedi diğer mamaların adını bile anmadı hangisi ni kullanıyorsun diye sormadan .