Ylmz OzlemAlisa bnm ocak ve Davlumbaz kumtel fırın simfer fırınım dan cok memnunum ocagımın demirleri cok hafif cok kayıyo ama davlumbazımdan da memnunum
Deleltedmom_69 OzlemAlisa arcelik gri kullaniyorum cokda memnumum hemen cikiyo lekeler hic izde birakmiyo🤗
Naz_N OzlemAlisa Siemens’ten hep memnun oldum. 3 farklı evde kullandım hepsi de mükemmeldi. Ama en güzel fırını Silverline’da kullandım. Ucuz olarak da Ferre marka kullanmıştım, fırınının dili biraz zordu ama alışınca o da güzeldi🐣
Deryakaya Bende arçelik marka kullanıyorum çok memnunum fırınım çok güzel pişiriyor ocağım ve davlumbazımdan da memnunum .Kayınvalideme Bosch marka ankastre set aldık daha iyi oldugunu düşünerek ama fırınını hiçbişeyin altını pişirmiyor
Sulegorkem OzlemAlisa davlunbazım hoover ocağım simfer mikrodalgam sılverlıne fırınım sıemens (9 senedir ) 5 yıldır kullanıyorum çok memnunum
3children1mom kahvekokusuu kumtel de çalıştım ben canım bağlantı yerlerini falan yapiyordum kablolu falan olan yerini sobasini v.s yaptım nerde eski kablo var nerde kötü ürün var hepsini monte ediyorduk kumtelin hic bir ürününü almam onun için tam bir rezalet..🤦🏻♀️
kahvekokusuu 3children1mom yaa iste mutfak yaptirdik evin baska tadilatlari oldu v.s derken elde para kalmayinca mecbur uygununa gitmek zorunda kaldik yolsa o rezidans disardeyken alirmiydim aahh aahh🤦♀️
3children1mom RainOverMe Bende cam ocağını kullanıyorum dikkatli kullanırsan sorun olmuyor canım toz şeker, tuz dökülünce patlıyor evet birde üstünde güveç ve közleme işlemi olunca patlıyor
1ipekgibi- kahvekokusuu evet kumtel bende çok pişmanım çakmak kısmı eridi fırın ışığı patladı temizliyorum temizliyorum bi şeye benzemiyor