Semaab aynı derece ayarlar gibi göstergesi var burdan nasıl anlatırım bilmiyorum 🤷♀️ ki
kahvekokusuu 🤷🏻♀️ sizde haklısınız
Seda1208 teşekkür ederim
OzlemAlisa bosch 👍🏻