Ahhhh o gaz 🤦🏻♀️ Neler çektim neler denedim kim ne dediyse yaptım geçmedi kaç ay sonra kolik olduğunu öğrendim ve kendimce bi karışım yaptım bize iyi geldi ama sen istersen doktoruna danış kafana yatarsa içirirsin. 1 çay kaşığı rezene, 1 çay kaşığı kimyon tohumu (havanda güzelce döv toz kullanma), çay kaşığının ucu ile çok az muskat (aktarlarda satılır ceviz gibi rendeleyerek kullanıyorsun) bütün bunları 1 su bardağı su ile kaynat. 2-3 çay kaşığı bebeğe ver gerisini sen iç sabah akşam tekrarla ve 1 hafta sonra gerçekten işe yarıyor. Yani bizde yaradı. Ama dediğim gibi doktora danış kafana yatarsa yap