Balım benim kızımda aynıydı gaz sancısı kabızlık a101 de kayısı çayı var doğadanın ondan al sabah aç karnına iç bebeğede içir bi iki kasık benmki 4 aylık ama zaten 1-2 kere vermen yeterli hergün vermene gerek yok sen iç emzirince bebeğe geçer zaten tuvaletini yaparken zaten gazıda çıkıyor cunku ishal gibi yaptığo için ama merak etme ishal olmuyor günde 1-2 defa yapıyor tuvaletini dnemeni tavsiye ederim inşallah biran önce geçer gazı birde arabanız varsa arabadan beyaz gürültü sesi açıp gezdirebilirsiniz o şekilde arabada emzirirseniz bebeğiniz uykuya dalacaktır hemen beyaz gürültü açıp sallayın uyumaya devam edecektir sizde oda rahat edersiniz