BrcnBlgn canım kızımda bir yaşa kadar çektik hastaneden çıkmaz olmuştuk her gün lavman veriyorlardı artık nerdeyse o bile bazen rahatlatmıyordu, tek çarem kimyon olmuştu.
*kimyon demle kendin iç bir çay kaşığıda bebeğine ver her gün (ama doktora sor önce her çocuk bir değil dokunmasın)
*birde BuzukiOrhan’ kolik bebekler için albümü var direk aç imkan varsa rahatlatıyordu tınıları.
*Emzirirkende her beş dakikada bir memeden al gazını çıkar öyle devam et sütün yağlıysa yapacak birşey yok gaz yapıyor illa (benim sebebim buydu)
- ayaklarının altına baş parmağın ile masaj yapıp dizlerinden karnına doğru hafif bastırıp çekebilirsin gaz masajı olarak bir bak internetten.
Allah yardımcınız olsun umarım iyi gelirler