Bizde 6 ay bitiminde doktorumuzun onayı ile başladık. İlk gün evde yoğurt yaptım. Sonrasında buharda patates başladım. Ucuzluk dükkanı tarzı yerlerde var. Süzgeç gibi bir şey. Üç gün kuralına uyamadik. İkizlerim üçüncü gün yemek istemedi. Havuç başladım. 🥕. Şimdi havuç zamanindayiz. Yarın kabak sonra ucunu karıştıricam. Öğleden sonra ise meyve filesi aldım içine elma koyuyorum. Az bir miktarda. Severek yiyorlar. Günde tek tadım deniyor ama ben verdim açıkçası. Akşamlarıda yatmaya yakin sütlü princ unu veriyorum. Normalde Bebelac kullanıyoruz.