Bugramurat17 benim malum ilk bebeğim mama ile beslenmişti kuzum ondan 5 buçuk aylık iken azar azar tattırıyordum. 6 aylık iken çorba meyve püreleri başladık , süt verme peynir verme vs diyen çok oldu dinlemedim verdim çünkü benim çocuğum anne sütü Sadece ilk 3 ay almıştı , iyi ki de vermişim şimdi 22 aylık oldu herşeyden yiyiyor. Sen 6 aylık iken başla kuzum sen evladın için en doğrusunu bilirsin aman onu verme bunu verme aman onu ver şunu da ver diyenlere kulak asma , kendi bebeğin kendi kararların❤️❤️