Bugramurat17 bizim de doktor 3 buçuk aylıkken başlatmak istedi ama ben 4 ay olana kadar bekledim. 3 gün kuralıyla yoğurt havuç bal kabağı patates elma şeklinde ilerliyoruz, sebzelere birer damla zeytinyağı koyarak verdim, bir de bi tadımı bitirip diğerine geçerken bir gün ara verdim doktorumuz öyle bişey demedi ama onu da ben uydurdum bağırsakları midesi dinlensin diye