Bugramurat17 İyi akşamlar güzel anneler 🙋♀️💕 Bebişlerinize ek gıdaya ne zaman başladınız benim ilk bebeğim olduğu için bu konuda biraz tecrübesizim 🤦♀️😔
Balsevgi Bugramurat17 henüz başlamadım ama alerji doktorumuz 4 aylıkken başlamam istedi şuan 3 ay 27 günlük
Bugramurat17 Prensesannesii34_ neler ile başladınız peki canım siz kendiniz mi söyleşiniz doktorunuz kendisi mi başlayın dedi acaba
Prensesannesii34_ Nida1404 valla daha iki gün oldu . Doktor 3 gün kuralı verdi . Bugün bir tatlı kaşığı yoğurt verdim , yarında bir yemek kaşığı yoğurt vereceğim. Sonra sebze ve meyveler şeklinde .
Nida1404 Prensesannesii34_ Allah kolaylaştırsın canım, sebzelerden ne verceksin doktorunuz şunu vermeyin diye özellikle uyardı mı
Prensesannesii34_ Nida1404 amin canım . Tuz koyma dedi birde hemen karıştırma ilk tek tek yavaş yavaş karıştır dedi . Öyle şunu verme demedi . Doktor muz şeftali filan ver dedi ama ben ilk sebze vereceğim . Yoğurttan sonra havuç kabak patates deniycem sonra meyve
Prensesannesii34_ Bugramurat17 doktor tabi . Bence bir bebeğin kilo alımı iyiyse hiççç ek gıda’ya gerek yok 180günü tamamlasın. Bazı anneler acele ediyor 4 aylıkları görünce ama onların gelişimi iyi olsaydı doktor başlatmazdı .. yoğurtla başladım
Adige3062 Bugramurat17 bizde 6 aylik olduk dün ek gida icin kaşik vs aldim cumartesi 6.ay kontrolu var cumartesi baslariz sanirim bizde ☺️
614408eoa Bugramurat17 180 gün yani 6. Ayı doldugnda baslanır cnl bagırsakları ancak ek gıdayı ögütecek seviyeye gelir
MerveDerki Bugramurat17 6 aylık olmaya bi kaç gün varken başladım canım varsa sormak istediğin bişey elimden geldiğince yardımcı olurum 🤗
Bugramurat17 MerveDerki çok teşekkür ederim canım ilgin için biz 4 ayı geçtik bazıları erken vermeye baslıyorda bende oyüzden sormak istedim erken başlayanlar var mı hangisi daha sağlıklı diye ☺️