Hickimse evet oğlum için çektirdik , dediğiniz hareketler de çok bir anormallik yok gibi duruyor ama genetikte olması önemli faktör bakılmasında fayda var . Benim kuzenimde , annemin dayısın da dayısının kızında ve amca kızın da var . Oğlum bildiğiniz nöbet geçirmişti takip altındayız bizde . Korkulacak hiçbir şey yok ilk başta çok ağlamıştım daha küçük epilepsisi varsa diye ama doktora gittikten sonra içim çok rahatladı . Size aynen doktorun dediği cümleleri aktarayım .. ‘’ Epilepsi teşhisi koymak için tek seferlik nöbet yeterli olmaz ancak 2. Ve 3. Kez tekrarlamalardan sonra net bir şey söyleyebiliriz . Tekrar bir atak durumu söz konusu olduğunda videoya çekin . Görmem lazım . Epilepsi teşhisi koysak bile üzülecek hiçbir şey yok. uygun ilaçlarla nöbetler engelleniyor . Çözümü olmayan bir rahatsızlık değil . ‘’ işte bu cümleden sonra içim rahatladı . Gerçekten de öyle önemli olan ilacı vaktinde ve doğru dozajında vermek . EEG kısmı ise çok basit bir işlem . Uykusuz götürmeniz lazım . Eğer ki sabahsa randevunuz ki genel de 8 9 arası gibi veriliyor . Gece 4ten sonra uyutmamanız lazım . Küçük kablolar var saçlarına yapıştırıyorlar . Uyurken çekiliyor . Hareket etmemesi lazım . Korkacağınız hiçbir şey yok gönlünüzü ferah tutun🌷