Arkadaşlar bebeğim zor bir doğumla doğdu ama Allaha şükür hiçbir sıkıntısı yok her ihtimale karşı nörolojiye götürün dediler nöroloji doktoru baktı gayet iyi duruyor dedi sıçraması var mı çok dedi ben de normal şekilde var dedim ailede epilepsi var mı dedi maalesef ki eşim ve eşimin ablasının ve abisinin çocuklarında da vardı küçükken . Tedavi oldular geçti . Ben de ailede olduğunu söyleyince her ihtimale karşı EEG istedi . Benim de psikolojim bozuldu iyice herşeyi ona yoruyorum çocuk nefes alsa aha diyorum. İki buçul aylık şuan. Uykuya dalma esnasında kafasını sürekli sağa sola çeviriyo ve sağ kolu sürekli oynuyo sürekli kaldırıp indiriyo yani sanki tam uykuya dalacakken bilinçsizce birşey ona rahatsızlık veriyor gibi istemeden oynatıyo sürekli sanki kolunu. Şimdi bu hateketler normal diyeceksiniz saçmalama diyeceksiniz ama rica ediyorum biraz insaflı muamele gösterin zaten moralim çok bozuk bu hafta çekileceğiz inşaAllah EEG yi