mom1236 merhaba postlarda ararken sizin yazınızı gördüm. Benimde bebeğim 2 aylık uykuya dalarken ya da yeni uyandığında ya da tam uykuya geçmediğinde sıçrıyor irkiliyor. Profosöre gördük epilepsiye benziyor dedi eeg istedi ve bi çok tetkik daha. Gözünde sorun çıkmadı, kan tahlili yarın çıkacak, krinal usg (beyin ultrasonu gibi bir şeymiş ) de ileri bir tarihte çekilecek. Eeg sine gelince onda hiç bir sorun çıkmadı ama doktor epilepsi başlangıcı ilaca başlatacağım dedi. Eeg si temiz çıkıp epilepsi de olabiliyormuş bebekler internette de öyle okudum kafam o kadar karıştı ki sanırım benzer durum yaşamışız. Sizin bebeğiniz şu an ne durumda acaba? Geçti mi irkilmezler sıçramalar