Ssumru Birinci dozu doktoru yapti asilari biz yapmiyoruz demisti rica ettik eczaneden alip zaten kontrole gidecektik. Buz kalibiyla aldik, doktor yavas yavas agzindan verdi. Her ay ve bazen rahatsizlik sebebiyle doktora gittik sanirim 9 10 defa gittik en azindan. Bu ay goturmeyelim dedik, doktor da kendiniz de yapabilirsiniz demisti.
2.dozu bugun ben kendim verdim agzina yavas yavas. Kutusunu hemen atmayin ilacin demisti bir de 1.dozda. boyle 🌺 Saglikla kalin 🙋🏻♀️