Belginsena çok büyük hata yapmışsınız bence menenjit, rotavirüs bunlar çok önemli aşılar !
Vurdurmayıp aklınız kalacagına acaba agır gecırır mı şiddetli semptom gösterir mi düşüncesi yerine doktorunuzu dinleseydiniz keşke. Ben sizin gibi yaptırmayıp anaokul ilkokul gibi cocukların kalabalık oldugu yerlerde bulaşma riskinin çok yüksek oldugunu ve aşı vurulmayanların gercekten çok agır gecırdgını hastaneye yattıgını biliyorum.