Ssumru ciddi yan etkilwr milyonda bir oluyor ama rota olup hastaneye yatma riski çok fazla ve Allah korusun rota ölümle sonuçlanan bir virüs. Bende sirf yan etkilerden korktugum icin hastanede yaptırırım aşıları çünkü ilk yarim saat gözlem de tutuluyor varsa borsey hemen hastanede müdahale ediliyor. Sizde bu gibi önlemler alabilirsiniz ama ihmal etmeyin derim. Ben sırf bu sebepten devlet aşısını bile özelde gözlemde kalarak yaptiriylrum